Doeltreffende en betaalbare interne communicatieoplossing: de Bereikbaarheidsplanner
PRAKTIJK
De bereikbaarheidsplanner in de praktijk
MANAGEN
Hoe manage je bereikbaarheid? Met een handige app!
VERVANGING
Vervanging regel je heel gemakkelijk zelf!
KOSTEN
Transparant en betaalbaar!
Praktijk
De bereikbaarheidsplanner in de praktijk.
Hoe werkt het? De Bereikbaarheidsplanner schakelt alle binnenkomende telefoontjes door naar de medewerker die dienst heeft. De medewerkers ontvangen een sms’je wanneer de dienst begint en eindigt. Ook als er tussentijds van dienst wordt gewisseld, informeert het systeem – nadat de nieuwe gegevens door de desbetreffende medewerkers zijn ingevoerd – de medewerkers via een sms.
Een ander voordeel van de Bereikbaarheidsplanner is dat medewerkers van verschillende – samenwerkende – organisaties of vestigingen kunnen worden ingeroosterd, waardoor vooral ’s avonds en in het weekend de bereikbaarheid optimaal geregeld is. Het team regelt de eventuele vervanging immers zelf!
24 uursdiensten verlenen:
|
|
Meer weten? Bel: 058-280 28 87 of mail: info@bereikbaarheidsplanner.nl
Klacht, storing of calamiteit?
Dankzij de Bereikbaarheidsplanner is uw bedrijf altijd 24 uur bereikbaar!
Managen
Hoe manage je bereikbaarheid? Met een handige App!
Een organisatie die 24 uursdiensten verleent moet ook 24 uur per dag telefonisch bereikbaar zijn.
Maar is de bezetting intern altijd wel goed geregeld? Vaak is de planning in handen van een medewerker die andere medewerkers inroostert. Als er daarna wijzigingen zijn – vooral op het laatste moment of buiten kantoortijden – kan dat problemen geven. Want je zult maar geen vervanger kunnen vinden! Of het wordt geregeld via een telefooncentrale, waarbij het zomaar kan dat als een medewerker niet tijdig opneemt, het telefoontje naar tien andere collega’s tegelijk gaat. Dat kan beter!
Met de Bereikbaarheidsplanner kun je dergelijke ongewenste situaties voorkomen.
De medewerkers die de telefoon moeten bezetten worden ingeroosterd. Daarna kunnen de medewerkers snel en gemakkelijk zelf een (deel van een) dienst ruilen. Zonder dat degene die het rooster heeft gemaakt er nog aan te pas komt. En zonder dat de organisatie ook maar een moment onbereikbaar is! Met de Bereikbaarheidsplanner is de vervanging heel eenvoudig onderling te regelen. Met een simpel sms’je worden de medewerkers geïnformeerd wanneer hun dienst begint en eindigt. Handig!
Vervanging
Vervanging regel je heel gemakkelijk zelf!
Met de Bereikbaarheidsplanner is de vervanging altijd goed geregeld. Zelfs als er tijdens de dienst iets onverwachts gebeurt: Iemand wordt ziek of moet vanwege privéomstandigheden direct weg. Als dat ’s avonds of in het weekend plaatsvindt, is het vaak vrijwel onmogelijk om meteen een vervanger te vinden. De medewerker die belast is met het invoeren van wijzigingen is dan meestal niet bereikbaar.
Met de Bereikbaarheidsplanner is de inzet van die medewerker helemaal niet nodig.
Met een directe collega kan de vervanging onderling snel geregeld worden.
Actuele informatie of protocollen toevoegen?
Geen probleem. U kunt alle informatie kwijt in de Bereikbaarheidsplanner.
Zo is iedereen altijd op de hoogte!
Kosten
Transparant en betaalbaar!
Voor de Bereikbaarheidsplanner is geen nieuwe telefooncentrale of een prijzige digitale oplossing nodig. De Bereikbaarheidsplanner kan heel eenvoudig worden ingevoerd en wordt niet beperkt door een specifiek netwerk of organisatie.
U betaalt een eenmalig bedrag van € 350,= voor het implementeren van de Bereikbaarheidsplanner. De overige kosten hangen af van het aantal gebruikers en het aantal roosters dat u afneemt. Voor een licentie van 25 gebruikers betaalt u € 25,= per maand. Voor het eerste rooster betaalt u € 45,= per maand. Elk volgend rooster kost u slechts € 25,= per maand.
Meer weten? Bel: 058 – 280 28 87 of mail: info@bereikbaarheidsplanner.nl